Hart Netwerken

Hartnetwerken

Waar ligt mijn hart? Verbinding is het hart en de start van alles. Verbinding begint bij verbinding met jezelf en vervolgens je hele systeem. Je maakt een steeds grotere cirkel door je te verbinden met anderen, met de organisatie waar je werkt, met de maatschappij, met de wereld. Met het verleden, met het nu en de toekomst. Op dit moment verzorg ik Focusing trainingen op Rusinga Island in West-Kenia voor lokale hulpverleners en docenten.  Zodat zij hun gemeenschap kunnen helpen in niet makkelijke omstandigheden:  ‘life coping skills’ leren om vitaal en veerkrachtig hun toekomst vorm te geven.

Alles onder "The same blue sky".

Daar ligt mijn hart. Vanuit deze visie werk ik met de I-Focus-School aan een betere wereld. Ik ben en voel me verbonden met een aantal internationale organisaties.

The Peacebrokers

Haar missie is een sterk netwerk te bouwen van jongeren uit de hele wereld die worden gesterkt om te voldoen aan de behoeften van jongeren in opbouw gebieden na oorlog of rampen. Ik heb deelgenomen aan twee missies – in Nederland en in Turkije – als hoofd facilitator. Voor meer informatie en resultaten: www.thepeacebrokers.org

The Focusing Institute

Een non- profit organisatie en een internationale gemeenschap. Haar missie is Focusing beschikbaar te maken aan academische en schoolgemeenschappen en aan het publiek wereldwijd. Ik ben gecertificeerd Focusing Trainer. In opbouw gebieden worden in samenwerking met lokale orgnaisaties Community Wellness Projecten ontwikkeld om de veerkracht en het welzijn van ouderen en kinderen te bevorderen. Voor meer informatie: www.focusing.org

Zonta International

Haar missie is de status van vrouwen wereldwijd te verbeteren. Zonta International is een wereldwijde organisatie van werkende vrouwen (31.000 vrouwen in 65 landen). Zontians overal in de wereld stellen vrijwillig hun tijd, talenten en steun beschikbaar aan lokale en internationale service projecten om aan de missie en doelstellingen van Zonta te voldoen. Als lid van Zonta-Amsterdam ontwikkelden en voerden we het project Van Droom naar Daad uit voor Amsterdamse vrouwen uit verschillende culturen. Voor meer informatie: www.zonta.org.